0

Το καλάθι σας είναι άδειο

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το My Chair Cover;

Ανακαλύψτε την ιστορία μας στον ιστότοπό μας.

Πώς να επικοινωνήσετε μαζί μας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εύκολα χρησιμοποιώντας το μικρό συννεφάκι συνομιλίας κάτω δεξιά στην οθόνη σας ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας. Υποσχόμαστε να σας απαντήσουμε εντός 24 έως 48 ωρών.

Οι παραγγελίες σας

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να λάβω την παραγγελία μου;

Χρειαζόμαστε 1-2 εβδομάδες για να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας, να κατασκευάσουμε τα προϊόντα και να κανονίσουμε δωρεάν αποστολή. Προσπαθούμε να φέρουμε το πακέτο σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα, χωρίς ποτέ να διακυβεύσουμε την ποιότητα των προϊόντων μας.

Μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Φυσικά! Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email για να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας.

Η παρακολούθηση λέει ότι το πακέτο μου παραδόθηκε, αλλά δεν έχω λάβει τίποτα. Είναι φυσιολογικό αυτό;

Μην ανησυχείτε, αυτό μπορεί να συμβεί εάν παραγγείλατε πολλά αντικείμενα. Τα είδη αποστέλλονται μερικές φορές ξεχωριστά ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων και τις αποθήκες αποστολής. Θα λάβετε τα υπόλοιπα άρθρα σας τις επόμενες ημέρες.

Πόσο κοστίζει η παράδοση και πού παραδίδετε;

Παραδέχουμε τα προϊόντα μας δωρεάν σε όλο τον κόσμο, με εξαίρεση τα Γαλλικά Υπερπόντια Εδάφη. Το επιπλέον κόστος για την παράδοση θα ζητηθεί για τις ακόλουθες περιοχές: Γουιάνα, Γουαδελούπη, Ρεϋνιόν, Μαρτινίκα, Μαγιότ, Νέα Καληδονία, Saint-Barthélemy, Saint-Pierre-et-Miquelon, Saint-Martin, Wallis-et-Futuna, Πολυνησία Γαλλικά .

Τι πρέπει να κάνω εάν λείπει ένα αντικείμενο από την παραγγελία μου;

Εάν παραγγείλατε πολλά είδη, ενδέχεται να έχουν σταλεί ξεχωριστά. Εάν παρατηρήσετε ότι λείπει ένα αντικείμενο, μην ανησυχείτε, το πακέτο σας θα φτάσει σύντομα.

Δεν έχω λάβει την παραγγελία μου

Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την παραγγελία σας, αναλαμβάνουμε τις διαφορές για εσάς με 100% ασφαλή παράδοση. Αναλαμβάνουμε τα πάντα προσωπικά και υποσχόμαστε να σας στείλουμε αμέσως ένα νέο πακέτο με δικά μας έξοδα.

Δεν ζω στην Ευρώπη

Οι παραδόσεις που πραγματοποιούνται στην Overseas France ενδέχεται να χρειαστούν έως και έναν μήνα από την ημέρα της παραγγελίας, προκειμένου να παραμείνουν οικονομικά προσβάσιμοι σε εσάς.

Ακύρωση και επιστροφή παραγγελίας

Μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να τροποποιήσετε την παραγγελία σας εφόσον δεν "επεξεργάζεται". Εάν η παραγγελία προετοιμάζεται ήδη, θα εφαρμοστεί ένα τέλος ακύρωσης ύψους 40% της τιμής αγοράς.

Μπορώ να επιστρέψω ένα αντικείμενο;

Μπορούμε να δεχτούμε την επιστροφή ενός προϊόντος μόνο εάν έχει αποδεδειγμένο ελάττωμα. Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε κατασκευαστικό ελάττωμα, στείλτε μας μια φωτογραφία του εν λόγω προϊόντος (στην αρχική του συσκευασία αν είναι δυνατόν) καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Για να είναι επιλέξιμο για επιστροφή, το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση όπως κατά την παραλαβή του.

Ασφάλεια και πληρωμή

Ποιους τρόπους πληρωμής αποδέχεστε;

Προσφέρουμε μόνο ασφαλείς μεθόδους πληρωμής, όπως χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες, καθώς και διαδικτυακές υπηρεσίες πληρωμών όπως το PayPal και το Stripe.

Διάφορες ερωτήσεις

Πώς μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν;

Είναι εύκολο να παραγγείλετε τα προϊόντα μας ακολουθώντας αυτά τα απλά βήματα: επιλέξτε τα είδη που θέλετε, προσθέστε τα στο καλάθι σας και, στη συνέχεια, ολοκληρώστε την αγορά σας κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού σας στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας . Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό για να κάνετε τη διαδικασία ακόμα πιο γρήγορη και απλούστερη.

Θα ήθελα να παραγγείλω χύμα

Αν